Ingyenes konzultáció
A kapcsolatfelvételt követő első és legfontosabb lépés, hogy egy személyes helyszíni találkozó keretében átbeszéljük a pontos elképzeléseket, a megoldandó feladatokat, és az elvárásokat.
Amennyiben általános jellegű az érdeklődés, vagyis nincsen kimondottan elérendő cél, viszont van nyitottság az irodai digitalizációra, akkor számunkra fontos, hogy a konzultáció alatt átlássuk valamennyi jelenlegi irodai adminisztrációs folyamatot, és ezáltal megértsük az iroda működését, legyen szó akár HR-es vagy pénzügyes folyamatról.
Ennek érdekében először egy általános kérdőív kitöltését kérjük, majd annak kiértékelését követően kerül sor a személyes találkozóra.
A konzultáció célja minden esetben az, hogy minél pontosabban megfogalmazásra kerüljön, hogy mik a digitalizációval szemben támasztott elvárások (pl. általános hatékonyság növelés, költség csökkentés, home office lehetőségének a megteremtése vagy annak jobb kiszolgálása, dolgozói élmény növelés a megtartás érdekében, adminisztráció helyett a főtevékenységre való fókuszálás, adminisztráció folyamatok felgyorsítása, munkaerőhiány kiváltása, stb.), illetve, hogy milyen korlátok vannak (pl. technikai, technológiai függőség, költségkeret, időnyomás, stb.).
A személyes találkozót követően a konzultációról és annak eredményéről egy összefoglaló jegyzőkönyvet készítünk, melyet előzetesen átküldünk áttekintésre. A jegyzőkönyv elfogadását következő tudunk a következő együttműködési szintre lépni, vagyis valamennyi elvárást és korlátot figyelembe véve javaslatot tenni a jegyzőkönyvben rögzített feladatok megoldására.