Szolgáltatásaink
Működési modellünkből kifolyólag - a digitális költségelszámolási rendszerek szolgáltatóit kötjük össze azokkal a cégekkel, akik szeretnék az irodai adminisztrációjuk hatékonyságát lényegesen megnövelni és a helyhezkötöttségüket csökkenteni - a költségeinket elsősorban a szolgáltató cégek térítik meg, így sok szolgáltatást díjmentesen tudunk az ügyfeleinknek biztosítani.
Ezen ingyenes szolgáltatások közé tartoznak az alábbiak:
- első konzultáció, amely során közösen átbeszéljük az irodai adminisztrációs munkák jellegét, a jellemző költségelszámolások folyamatát, megértjük a cég adminisztrációs működését,
- a konzultáción megismertek alapján javaslattétel valamely szolgáltató költségelszámolási rendszerére, figyelembevéve az ügyfél preferenciáit,
- mivel e tekintetben mi csak közvetítők vagyunk a szolgáltató és az ügyfél között, ezért támogatást nyújtunk a licenszek megszerzésénél (pl. kapcsolat felvétel, technikai egyeztetés, egyedi ügyfél igények megfogalmazása, stb.)
- visszatérő ügyfelek részére tanácsadás (pl. céges változások lekezelése, hosszabbítás, szolgáltatók megversenyeztetése, stb.)
- digitális aláírás igénye esetén tanácsadás
Igény esetén természetesen szívesen részt veszünk a projekt jellegű feladatokban, legyen szó bármely digitális költségelszámolás bevezetéséről (projekt vezetés, tanácsadás, koordináció, előkészítés, tesztelés, kommunikációs tanácsadás), vagy komolyabb szándék esetén a papírmentes iroda megvalósításáról.